Saturday 28 January 2012

LIFE

SELAMAT MALAM..malam malam macam ni memang membosankan..aku mula teringat yang aku sudah pon mempunyai satu tempat yang boleh berkongsi ape pon yang aku nak..*ta kesah kau nak baca ke tak.entry kali ni aku just nak cerita pasal new life aku..aku yang asalnya daripada course SENI KECANTIKAN,tahh macam mane aku baleh tersasar ke PROGRAMMING..pada mulanya,memang aku rasa macam ape tah.ylakan,aku dapat course yang tak ada kena mengena dengan life aku..memeng la boleh tukar..tapi bila fikir balik,aku da terlambat sangat dahh tambah dengat aku punya result SPM macam ape kan..so,at the end aku accept ajalah..aku anggap ni sebagai satu cabaran untuk aku..tulahh yang dinamakan TAKDIR..memang benda ni kita tak dapat nak jangka,sebab ianya telah tertulis..



DULU AKU PEGANG NATE NI JE

Tapi setelah setahun meninggalkan sekolah...


INI LAH YANG AKU PEGANG HARI HARI

Ape yang aku nak cakap sebenarnya ialah,mencuba sesuatu yang baru adalah wonderfull..bertambah tambah dengan classmate yang layan kepala..owesome,gila wehh..


ni classmate aku,bukan semua..ada lagi ;)
thats all for today entry..maaf,saya baru je nak belajar menulis..kalau rasa boring jangan bace lagi blog ini..and and kalau rasa blog ni best sila la sila la datang lagi..xoxo <3

No comments:

Post a Comment