Sunday 18 March 2012

NAJWA LATIF-KOSONG


SALAM,lama dahh tak membebel..rasa rindu pulak.sangat busy sekarang ni,maklum laa banyak "HOMEWORK",kelas tarian lagi.Hee..banyak benda yang da berubah sekarang.dari benci kepada suka,dari suka kepada benci..biasalah lumrah manusia.kadang kadang kita ta minta di benci,tapi orang membenci..kadang kadang kita tak mahu membenci,tapi disebabkan perangai orang tu membuatkan kita benci kat dia.maaf jika entry aku kali ni ade buat orang terasa.aku rasa aku bukan jenis yang mention nama orang dalam blog.hee.aku just nak cerita sikit laa kan,aku nga online,jap lagi ade la hamba Allah ni post lagu KOSONG-NAJWA LATIF.aku mmg ta pernah dengar pon lagu ni,hati mula tertarik dan tangan mula mengatal untuk tekan PLAY.dengar punya dengar,atoooyaii makan dalam pulak..yang post lagu ni pulak,Hamba Allah yang memang nak tujukan lagu ni untuk aku..RASANYA lahh..hati orang kita tatau kan?kalau la betul,bagus laa.aku tau niat kau tu betul nak bagi tau semua orang yang aku ni jahat.KAN?aku memang jahat and kejam kalau kau nak tau ye.kau memang silap orang sebab dulu mintak couple ngn aku.haaa,kan da keluar semua mulut longkang aku ni.MAAF  la ye mulut aku memang jahat.ni la yang orang tua tua cakap,masa bercinta ayat manis,kalau da clash ALLAH jelaa yang tau.. =)

Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang mencabar dirimu
Akal dan mindamu
Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu...

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa...

Kosong...kosong...

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku...

Kosong...kosong...

Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit(bagusla)
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar....
Ooo..ooo...

Kosong...kosong...

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa..

Kosong .. kosong ..

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku...

Kosong...kosong...

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa...

Kosong...kosong...

see the lirik,sangat makan hati.lagi lagi kau yang post.mesti la membe kau tertanya tanya kan?ramai pulak yang pulak IM aku tanya pasal kau,padahal sebelum ni tak pernah pon IM aku..terima kasih la kalau kau memang nak bagi lagu ni kat aku..kalau berani,post ajelaa kat wall aku.bia semua orang tau yang aku ni jahat~! >_<'

thats all for today entry..maaf,saya baru je nak belajar menulis..kalau rasa boring jangan bace lagi blog ini..and and kalau rasa blog ni best sila la sila la datang lagi..xoxo <3   


No comments:

Post a Comment