Thursday 2 February 2012

PEREMPUAN + SPEK

Ehem ehem,haii all..entry kali ni akan membuatkan korang rasa tersenyum and maybe akan cakap aku ni perasan sebab aku buat enter pasal diri aku sendiri (tangan kebahu,mata keatas)..tetapi ini adalah fakta yang aku sendiri cipta..and aku rasa fakta aku ini adalah benar..#AAK kalau korg tak percaya.. :)

1)perempuan biasa + spek = luar biasa

2)perempuan luar biasa + spek = semakin luar biasa

3)perempuan biasa + tak pakai spek = biasa biasa je

4)perempuan luar biasa + tak pakai spek = biasa biasa biasa je


GAMBAR HIASAN




HAHA,inilah hasil daripada fakta yang aku reka sendiri..ada betulnya and banyak yang yang tak betul nya..kalau nak tau fakfa aku ni betul ke tak,sila sila lah pergi ke cermin sambil berkaca mata,oke?


thats all for today entry..maaf,saya baru je nak belajar menulis..kalau rasa boring jangan bace lagi blog ini..and and kalau rasa blog ni best sila la sila la datang lagi..xoxo <3 

















;

No comments:

Post a Comment